5 Ocak 2016 Salı

♥ Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Cream ♥

Estée Lauder Revitalizing Supreme CC Krem çok amaçlı bir CC krem olduğu için kullanmayı tercih ettim. Estée Lauder CC Krem cilt tonu eşitsizliğinizi kaldırmayı aynı zamanda yaşlanma karşıtı faydalar sağlarken ve cildinizi derinlemesine besleyerek cilt bakımı yapmayı amaçlıyor. CC Krem bu üç etkiyi birden sunmaya çalışıyor.




Yüz kreminin sağladığı bütün yararları ve daha fazlasını sağlamayı amaçlıyor.  Estée Lauder CC kremin tek tonu mevcut. Bütün cilt tonlarına uyum sağlayan gri tonunda olan kremi her cilt tipine de uygun. Benim cilt tonu rengimde hiç bir sorun yaşamadım. 


İnce bir yapısı var ve sürülmesi çok kolay. İsterseniz fondöten fırçasıyla isterseniz süngerle cildinize uygulayabilirsiniz. Cilt tonu eşitlenmesi çok güzel ve bence çok başarılı. Yüzde çok güzel bir parıltı bırakıyor ve bu sayede ciltte canlılık yaratıyor. Kapatıcılığı ise neredeyse yok diyebilirim. Zaten CC kremlerde kapatıcılık özelliği taşımıyor. Eğer isterseniz üstüne fondöten uygulayarak kapatıcı özelliği verebilirsiniz.


Şişesi plastik ve ucu çok fazla geniş olmadığı için rahatlıkla istediğiniz kadar fırçanıza yada süngerinize sıkabiliyorsunuz. Çok hafif bir kokusu var. Özellikle bu soğuk kış günlerinde uygulamanızı tavsiye ederim çünkü bu soğuk günlerinde cildinizi korumaya uygun olacak şekilde formülize edilmiş. 

SPF 10 güneş koruması içeriyor. Spf 10 koruma kış güneşi için normal ama yaz için bence yeterli bir koruma değil. O yüzden bu ürünü şu an ben severek kullanıyorum. Hafif formülü sayesinde cildim kolaylıkla emiyor ve cildimi başarıyla nemlendiriyor. Yağlı bir yapısı yok bu yüzden bütün cilt tipleri rahatlıkla kullanabilir. Benim beğendiğim bir ürün oldu eğer sizde CC kreminizin çok özellikli olmasını istiyorsanız bence deneyebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder