♥ Cesme ve Plajlari ♥

Tatil zamani geldi!
Bu sene Cesme her yeri sollamis durumda.

Durum boyle olunca, hangi beach nereye gitsek derdini sizden almak icin gordugum plajlari hemen size anlatmak istiyorum. :))
Aya Yorgi koyuyla baslayalim.
Aya Yorgi koyunda Sole&Mare, Kafe Pi, Paparazzi, Marrakesh ve Babylon plajlari karsimiza cikiyor. Bu plajlarin hepsi birbirinden populer durumda, eger icerde tanidiginiz yoksa kesinlikle 10.30-11 gibi gidin ve yerini tutun. Yoksa yer bulmaniz imkansiz. Aya Yorgi'nin denizi ne cok soguk ne de sicak.

Sole Mare'nin girisi 30tl ve girdiginizde size bir fis veriyorlar. Bu fisle mesrubat ve bira alabiliyorsunuz. Sole Mare oldukca genis bir alana yayilmis bu koyda. Kum olan denizine ister merdivenden isterseniz iskeleden girebiliyorsunuz. Ayrica eger happy hour istiyorum parti yapmak istiyorum derseniz Sole Mare tam sizlik. 





Gelelim ayni koyda olan Marrakesh'e. Onunda girisi 30tl fakat biletinizi orada degerlendiremiyorsunuz.
Marrakesh gecen sene yerden olan minder senzlonglari yerine normal senzlonglari tercih etmis bu sene. Onde birkac tane minder senzlongtan birakmis. Marrakesh Sole Mare'ye gore daha sessiz bir beach olup daha kucuk bir mekan. Gene kumsal plaji ve iskelesi mevcut. O tepede sallanan tshirt kimin onu bilemiyorum:)  Umarim resimlerim size faydali olur. :))

Yorumlar

  1. sevgili inci kolyem, süper bi rehber olmuşsun. beachler her sezon yenilendiği için geçen yaz çok sevdiğimiz yerler bu yaz farklı bir konsepte geçip süpriz yapabiliyolar :) ben en çok babylon'u seviyorum, çünkü çimlerde minderde yayılmak çok keyifli oluyor!
    teşekkürler, umarım tatilin boş güneşli geçmiştir :)

    YanıtlaSil
  2. Elosscum onunda postu olucak merak etme :))
    Handecim aynen oyle en begendigim aslinda marrakeshti gecen sene ama bu sene senzlonglar yuzunden beni kaybetti. :(( Babylon'nun agac altlari cok guzel ama taslar beni benden aliyor :(( Cok sagol umarim seninkide harika gecer :))

    YanıtlaSil
  3. İyi tatiller canım , çok güzel bir beach :) Yeni keşfettim bloğunu banada beklerim :)

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Sevgili rimelli kiz aramiza hosgeldin :)) Cok tesekkurler canim, bakacagim tabiiki :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder