♥ Vivatinell After Sun ♥

Daha once kullandigim after sun'i yazmistim, (Onu da okumak icin tiklayabilirsiniz)
Fakat o bitince yeni bir marka denemeye karar verdim.
Bu seferde eczanden alip Vivatinell'inkini denemeye karar verdim, gunesin zararli UV isinlarina karsi etkili ve vitaminlerdigini yaziyordu.
Her aksam gunesten sonra surmeye basladim. 

  • Hem yuzume hemde vucuduma kullandim, kokusunu cok begendim. (Biliyorsunuz kokusu benim icin cok onemli.)
  • Kivami cok hafif degil, bu sayede cildimi yeterince nemlenlendirdi fakat yaglandirmadi.
  • Gunesten sonra kuruyan cildimi hem ferahlatti hemde kurumasini engelledi.
  • Cildim tarafından kolayca emildi ve güzel bir nem sağladi.
  • Guzel bir bronzluk verdi cildime.
Cok begendigim bir after sun oldu, herkese tavsiye ediyorum.



Yorumlar