♥ Maybelline Khol Liner ♥

Kalem surmeyi cok seviyorum cunku eyelineri her dakika suremiyorum.
Maybelline'in master drama khol linerini denedim.
Maybelline'in khol linerini kremsi olmasindan dolayi cok begendim. Bu sayede kolay uygulaniyor. 
Bundan sonra kalem yerine khol liner benim makyaj cantamda yerini almistir.
Ayrica kalici olmasi da beni cok etkiledi. Kesinlikle bulasmiyor.
Cok memnun kaldigim bir urun oldu, eminim sizde cok begeniceksiniz.
Eger kalem kullaniyorsaniz bundan sonra khol liner denemenizi oneriyorum.



Yorumlar

  1. 3-4 saat dayanabildi bana buncağızım :( göz kapaklarım inanılmaz yağlı ama denediklerimin arasında en muhteşemi :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Muge'nin masali cok sasirdim :((( Benim cok begendigim bir urunun sende hic iyi olmamasina :(( Ama benim goz kapaklarim yagli degil o yuzden birsey diyemiyorum. :(((

    YanıtlaSil

Yorum Gönder