♥ KIEHL’S Ultra Facial Başlangıç Seti ♥

Kiehl's markasiyla tanismam daha once blogda da yazdigim gibi maskesiyle oldu.
Bu kis gunlerinde ise Kiehl's Ultra Facial Baslangic setini kullandim. 
Baslangic setinde tonik, temizleyici ve yuz kremi var. 
Geldigi makyaj cantasi da cok guzel. :)
Bu kis gunlerinde cildime cok iyi gelen bir set oldu.
2 haftadir urunleri kullaniyorum.
Simdi size urunleri yorumlarimla anlatacagim.

Kiehl's Ultra Facial Temizleyici :
Benim cildirim kuru/karma oldugu icin, bu urunden cok memnun kaldim. Karma ve kuru ciltlilere kesinlikle onerebilecegim bir urun. Sabah ve aksamlari yuzumu bu urunle yikamaya basladim. Kiehl’s şekerden elde edilen ve köpüren hafif jel temizleyicisini azicik alsaniz bile etkisini goruyorsunuz.
Cok etkili bir urun, kesinlikle cildi kurutmadan temizliyor ve en onemlisi de nemlendiriyor. 
150ML 44 tl


Ultra Facial Tonik:
Yuzumu yuz jeliyle yikadiktan hemen sonra tonigi suruyorum. Tonik cok seven bir insan degildim. Ama bu urunun aslinda bildigimiz tonik gibi olmadigini kullandikca anladim.
Cunku bu tonigin icinde skualan, E ve C VitaminleriKayısı Çekirdeği YağıAvokado Yağı gibi klasik Kiehl’s içerikleri var.
Icinde alkol olmadigi icin yuzu kurutmuyor. Her kullandigimda yuzumu nemlendirdigini ve ferahlattigini hissediyorum. 
Urunlerin kokusunu sorarsaniz aslinda kokusu var ama surdukten hemen sonra yok oluyor. Kokusunu tarif etmem cok zor, kesinlikle parfumlu degil.
Sut kivaminda diyebilirim. Gene cok az kullanmaniz yeterli.
250ML 44 tl


Ultra Facial Cream:
Kis aylarinda kullandigim en iyi nemlendiricilerden biri diyebilirim. Sanki tam kis aylari icin yaratilmis. Sabah aksam kullandim. Nemlendirmesini cok ama cok begendim. Her surdugumden sonra cildimin yumusadigini hissettim.  Bu kis gunlerinde genelde aksama dogru yuzum kuruyordu. Kiehl's kullandigimdan beri hic kuruma kalmadi.
Gene urunden azicik kullanmaniz yetiyor.
Kis gunlerinde nemlendirici ariyorsaniz kesinlikle cok begeniceksiniz. 

Urunu cok begendigimi artik anlamisinizdir. :)) Daha yazarsam sanirim devamli cok begendigimi yazacagim. :))
125 ML 126 tl
Sunu yazmadan da yapamayacagim nemlendiriyor derken kesinlikle yagli bir krem sanmayin. Yuzunuz urunu hemen emiyor ve nemleniyor.
Kesinlikle urunleri cok begeneceksiniz hele de bu kis gunlerinde kurtariciniz olabilir. :)

Tesekkurler Kiehl's


Yorumlar

  1. Cok tesekkurler tavsiyeniz icin...Hemen almayi dusunuyorum...

    YanıtlaSil
  2. Ne demek umarim yardimci olabilmisimdir, cok begenecegine eminim .:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder