♥ L'oreal Super Liner Gel Intenza ♥

Benim icin eyeliner ve kalem gercekten cok onemlidir. Cunku eyeliner ve kalemi cok kullaniyorum.
Aslinda aram gel eyelinerla super degildi, ne zamanki bu urunle tanistim butun fikrim degisti!
L'oreal Super Liner Gel gercekten kafamdaki butun onyargilari aldi goturdu. Eyelineri jel olarak asla kullanamam saniyorum. Eger sizde benim gibi dusunuyorsaniz simdi fikriniz tamamen degisecek. Size bu fikrinizi tamamiyle degistirecek yorumlarla geliyorum.
Urun yukarda gordugunuz gibi cam bir kap icerisinde doner kapakla aciyorsunuz. Kutunun icinden fircasi da cikiyor. fircasi kesinlikle oyle uydurma bir firca degil. Firca sayesinde kullanimi cok kolay. Hic ugrasmadan suruyorsunuz. Istediginiz sekli aninda verebiliyorsunuz.
Kivami kremsi bu yuzden kolaylikla surebiliyorsunuz.
Rengi simsiyah.
Rengini gormeniz icin avcumun icine surdum.
Kaliciligi gercekten cok guzel. Kesinlikle akma yapmiyor. Cok memnun kalacaksiniz emin olun.
Eger sizde benim gibi eyelineri cok kullaniyorsaniz kesinlikle deneyin derim.
Not: Fircanizi her seferinden sonra yikamizi tavsiye ederim. Cunku cok guzel bir firca yazik etmeyin. :)
Tesekkurler L'oreal

Yorumlar

  1. lorealde %50 indirim olmadığı müddetçe almam 40tl aşırı pahalı çünkü

    YanıtlaSil
  2. Cok uzun sure giden bir urun baksana ben azicik kullandigim halde hic kullanilmamis gibi gozukuyor. :) %50 indirimden alsan bayagi gider :)) Zaten cok memnun kalican.:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder