♥ YSL Manifesto Parfumum ♥

YSL Manifesto'nun bu resmini butun billbordlarda gorup, ah nasil acaba gidip baksam diyordum. Eminim bu resmi sizde su an heryerde goruyorsunuzdur.  YSL'e de boyle bir reklam yakisirdi cunku biliyorsunuz bu sene mor cok moda. :))
Her resme baktigimda aklimdan bunlari gecirirken elime muhtesem bir paket gecti. Bu paket icin oncelikle YSL ekibine cok tesekkur ederim. :))
Paketin icinden YSL lipgloss, goz kalemi, maskara ve gorup ettigim Manifesto cikti. :))
Hemen zaten Manifesto'yu actim ve uzerime sıktım. Beni okuyanlar bilir cicek kokularina bayilirim, bu yuzden Manifesto'ya da bayildim. :))
Son zamanlarda kullandigim en guzel parfumlerden diyebilirim cunku kokusu ciceksi ve tatli bir koku. Yasemin, tonka fasulyesi ve vanilyayla bicimlenen Manifesto, vazgecemeyecegim bir koku oldu benim icin.
Bosuna merak etmemisim bu kokuyu. 

Diger sevdigim bir yani ise kalicigi, benim icin bir parfumde kokudan sonra gelen en onemli ozelligi kalicigidir! Daha denedigim gun bile butun aksam kokusu ustumden gitmedi. Uzun zamandir bu kadar kalici bir parfum kullanmamistim.


Sisenin tasarimi hakkinda bilgi vermeden de yapamayacagim. Bende okuyunca ogrendim hemen sizinle paylasmak istiyorum,

''Manifesto’nun sade ve zarif şişe tasarımı, sıradanlıklara başkaldıran, feminen Yves Saint Laurent kadınını simgeliyor. Şişenin ortasında yer alan ve ametist taşından ilham alınarak tasarlanmış mor kemer,  yansıttığı her bir ışıkla Yves Saint Laurent kadınının şaşırtıcı ve sıradışı yönlerinden birini ortaya koyuyor. ''

Bence YSL Manifesto gercekten cok guzel ciceksi ve tatli bir kokusu olan ayni zamanda kalici ve tasarimi harika bir parfum.
YSL makyaj malzemelerini biraz daha kullanip onlar hakkindaki yorumlarimi da en kisa zamanda yazacagim. :))

Yorumlar