♥ YSL GOLDEN LIPGLOSS ♥

Bildiginiz gibi bu lipgloss bana YSL'den gelmisti, denedim denedim neredeyse bitecek dedim artik seni yazmayalim. :))
Bu lipgloss serisinin adi Golden Gloss, daha once bu seriden hic lipgloss denememistim. Bu serinin ozelligi butun renklerin hepsinde isilti var, bu yuzdende serinin adi Golden Gloss. Bendeki rengi 51 numarasi, Golden Shell.

Benimkinin rengi icin nude diyebilirim ve gordugunuz gibi  harika bir isiltisi var. Dudaklarima cok guzel bir isilti veriyor,1 kat uyguladigimda dudagimda bazen rengi pek belli olmuyor.  Bu yuzden bende 2-3 kat uyguluyorum. Eger aksam kullanicaksam da altina nude tonlarinda bir ruj surup ustune bir kat lipgloss'umu geciyorum. Bu lipglossu hem gunduz hemde gece kullanabiliyorum. Bu yuzden cok sevdim. :)
Cok kalici bir urun hemen ucup gitmiyor. Yapis yapista degil, kokusu da harika. Hafif bir mango kokusu var. Kullanimi da cok kolay. Kisa, kut fircasi sayesinde kolayca uyguluyorum. Ambalajina zaten bayiliyorum, makyaj cantamda su an icin en sevdigim urunum diyebilirim. :))
Eger sizde bu yaz gunlerine girerken isiltili lipgloss ariyorsaniz cok begeneceginiz bir urun.

Yorumlar

  1. inikolyem çok tatlı gözüküyor rengi rujun :) ben de daha önce ysl'nin kalem gibi kapaklı rujunu kullanıyordum bunun tonlarında simli gibiydi, arkasında basınca ucundaki fırçaya ruju akıtıyordu o şekilde sürülüyordu. ben de çok memnundum hem dediğin gibi kokusundan hem de kıvamından.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder