♥ Bioderma Sebium Al Correcteur ♥

Bioderma'nin Sebium Al Correcteur'uyla hatirlarsaniz Bioderma'nin kahvaltisinda tanismistik. Urun denemem icin hediye edilmisti, okumak icin tiktik. Urunu kullanmaktan yazamadim desem cok dogru olur. :)) Bu urun cilt puruzlerini gidermeye yardimci ve cilt tonunu esitleyen 2'si 1 arada renkli dokulu bakim kremi ayrica hem nemlendiriyor, bakim yapiyor ve kusurlari kapatip cilt tonunu esitliyor. Daha nolsun dimii :)) Peki bakalim benim yorumlarima.
Ilk once urunun kapagini actiginizda karsiniza yesil bir baz cikiyor. Aslinda ben bu bazi gorunce aaa bu da ne dedim. Sasirdigimi itiraf etmeyelim. :)) Megersem cok onemli bir ozelligi varmis bu yesil bazin.Bu baz sayesinde kizariklarinizi, cilt lekelerinizi notralize ediyorsunuz. Cildinizdeki kizariklik, cilt lekelerini aninda gideriyor ve puruzleriniz yok oluyor.
 
Daha sonra ise urunun en sevdigim kismi olan renkli kapatici bolumune geciyoruz. Renkli kapaticisi ise doner kapagin icinde yer aliyor. Ben urunu fondoten fircasiyla uyguluyorum, bu sayede butun cildime esit dagitmis oluyorum. Cilt kusurlarimi aninda kapatiyor ve cilt tonunu hemen esitliyor. Pek fazla sivilcem olmadigi icin sivilce hakkinda yorum yapamayacagim. Ama cilt tonunu esitlemesi gercekten harika ediyebilirim. Sanki cildimin hepsi ayni renk ve kusursuz gibi gozukuyor. :))
Renkli kapatici aninda yuzume dagiliyor ve kesinlikle yuzumu kurutmuyor. Cildimi nemlendiriyor, bu yuzden fondoten yerine Bioderma'yi tercih etmeye basladim. Benim karma cildim var ama yagli bir cildiniz varsa urunun icinde cinko glukonat var. Bu sayede antibakteriyel etki gosterip parlamayi azaltiyormus.
Bioderma gene cok basarili bir urun yapmis bence. Bu urunun en sevdigim yanini sorarsaniz cilt tonunu esitlemesi derim. Cildime uyguladiktan sonra hepsi ayni tonda ve puruzsuz gozukuyor. Kim istemezki puruzsuz bir cilde sahip olmak. :)) Kesinlikle cok begendigim bir urun oldu, vazgecilmezlerim arasinda yerini aldi. :))

Yorumlar