♥ Chanel Coco Mademoiselle ♥

Bugun vazgecilmez parfumlerimden biri olan Chanel Coco Mademoiselle'e yer verecegim.
Bu parfumun kokusuna bayiliyorum, essiz bir cicek kokusunu bu parfumde bulabilirsiniz. Icerigini sorarsaniz portakal, mandalina, portakal çiçeği, bergamot, yasemin, gul, Tonka fasülyesi, paçuli, vetiver ve beyaz misk'ten olusuyor. Eger sizde cicek kokularini seviyorsaniz, Coco Mademoiselle sizin icin de vazgecilmez parfumlerinizden olabilir. 

Coco Mademoiselle'i yazin ve kisin her zaman kullaniyorum. Kokusu kesinlikle agir degil. Cok kalici bir kokusu var. Kokusu o kadar zamansizki, adete bagimlilik yaratiyor. Sisesi de benim icin cok klasik, bence Chanel'in zerafetini yansitiyor.
 

Coco Mademoiselle'den asla vazgecemem. Eger cicek kokusu seviyorsaniz ve hala bu parfumu denemediyseniz cok sey kaciriyorsunuz diyebilirim.

Yorumlar

  1. ben de chanel coco mademoiselle'in çanta boyunu alıyorum ve yaklaşık 2 senedir kullanıyorum. free shoplarda satılan ince uzun dikdörtgen çevirip açılan minik spreyleri var ve gerçekten harika bir koku! incikolyemin de dediği gibi oldukça kalıcı...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili handem bende bittikten sonra kucuklerini almayi dusunuyorum. Boylelikle hep yanimda olur ve hemde daha pratik olur :))Cok sagol yorumun icin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder