♥ Down Under Natural's Argan Oil Serisi♥

Down Under Natural's Argan oil lansmanina gittigimi ve urunler hakkinda bilgileri sizinle daha once paylasmistim, okumak icin tik tik. Simdi gelelim benim yorumlarima :)
Urunleri cok uzun zamandir kullaniyorum. Ilk olarak sizinle argan yagli sampuan, sac bakim kremi ve sac bakim maskesi hakkindaki yorumlarimi sizle paylasacagim.
Bu urunleri kullanmadan once saclarimin korudugunu size yazmistim. Urunleri yaklasik 1,5 aydir kullaniyorum ve ilk kullandigim gunden beri saclarim daha yumusak ve canli gozukuyor. Urunlerin nem deposu oldugunu soylemislerdi. Ama bu kadarini beklemiyordum. :))
Urunler sacimdaki nemsizligi gercekten yok etti. Saclarim banyodayken uzun zamandir kurudugu icin taranmiyordu. Down Under Natural's argan yagini kullandigimdan beri saclarimi banyoda tariyabiliyorum. Urunleri kullandigimdan beri kiriklarimdaki azalmayi da fark ettim. Zaten ustunde yazdigi gibi keratin sayesinde kiriklari yok ediyor.Down Under Natural's saclarima canlilik ve hacim verdi. Argan yagi sayesinde saclarimi besledi. Eger sizinde saclariniz benimki gibi kuruduysa nem icin harika bir sampuan ve sac kremi. 
Peki ya sac maskesi? Sac maskesine ise hayranim diyebilirim, haftada 2 kez kullaniyorum. En sevdigim yani ise sacta sadece 1 dakika tutmaniz yeterli oluyor. Diger maskeler gibi cok vakit harcamaniza gerek yok. Urunlerin kokusuna gelirsek, harika kokuyorlar diyebilirim. Urunler paraben de icermiyor. :)) Bu seriye bayildimm, banya sonrasi urunleri ise bir sonraki yazimda bulacaksiniz. :))
Tesekkurler Selen kozmetik.

Yorumlar

  1. Şampuanı almıştım.Maskeyi de ilk fırsatta alayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili makyaj kelebegi maskesini de kullanirsan daha yumusak oluyor ayrica 1 dakika sacta kaldigi icinde cok guzel bir urun bence. :)) Begenecegine eminim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder