♥ Yepyeni Ojem China Glaze Turkuaz ♥

Yaz geldi ojelerimiz renklendi, bugun sizinle China Glaze icinde en sevdigim oje renklerimden olan Turned Up Turquoise'i paylasacagim. Ojem tahmin edebileceginiz gibi turkuaz :)) Deniz, gunes, kum kisacasi yaza cok yakistigini dusundugum bir renk. :))

Kagida ozellikle rengini anlamaniz icin surdum. Cunku tirnakta bazen renk aldatici olabiliyor. Gordugunuz gibi tam turkuaz :)) Rengine su an sizinde bayildiginiza eminim. Bu oje neon oldugu icin tirnakta mat duruyor. Surmesi gayet kolay, ben 2 kat surdum. Surerken firca darbelerinin gozukmemesi cok hosuma gitti. Hemen kuruyor bu benim icin cok onemli bir ozellik. 
Eminim sizde su an rengine bayildiniz. Daha zaten dolu yaz icin harika renkleri var ama ben secimimi turkuazdan yana yaptim cunku yaza cok yakistigini dusundugum bir renk. Bu guzel China Glaze turkuaz ojeyi almak isterseniz www.kozmetiksite.com'den alabilirsiniz. Yada kendinizi rengarenk  China Glaze ojelerin icine atip kendi renginizi secmek isterseniz gene www.kozmetiksite.com'dan alabilirsiniz. :)) Muhtesem degil mi??


Bir basin urunudur.

Yorumlar

  1. Ojenin rengine bayıldım, dediğin gibi tam ideal yaz rengi. Tırnaklarında da başka bir hoş duruşu olmuş. Güleceğin güzel günlerde kullanman dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bu renge bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Rengine bayildim internet sitelerinden digr renklere de bakacagim. Cok canli bir renk.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Selda bende yazin turkuazi cok seviyorum hep denizi cagristiriyor bana :)) Cok tesekkurler canim iyi dileklerin icin :))))
    Sevgili Cyrstalll bende sanirim yazin hep bu rengi surecegim :))
    Sevgili Cheeky evet cok guzel baska renkleri de var :)) Resimde canli ama gercekte daha da canli :))

    YanıtlaSil
  5. Rengi harika en sevdigim renktir

    YanıtlaSil

Yorum Gönder