♥ YSL BabyDoll Maskaram ♥

Bildiginiz gibi YSL BabyDoll maskaram harika bir paket icinde gelmisti. Butun yaz BabyDoll maskarami kullandim. Belki de o yuzden bir turlu yazamadim. :))
Oncelikle beni ambalaji kalbimden vurdu diyebilirim. Ambalajina bayildim, bence ancak bir maskara bu kadar şık olabilir. YSL gene yapacagini yapmis.
Bu maskara hacim vererek kirpiklerinize tas bebek gorunumu yaratmayi hedefliyor.
YSL her urunun su ana kadar hep memnun kaldigim icin Babydoll'a da bu beklentiyle yaklastim. Tabiiki YSL beni haksiz cikarmadi ve Babydoll'dan cok memnun kaldim.
  • Babydoll kirpiklerinize hacim verirken ayni zamanda kirpiklerinizin hepsini tek tek ayiriyor. Bu yuzden zaten gonlumu kazandi. Cogu maskara hepsini birbirine yapistirirken YSL tam tersine tek tek ayiriyor.
  • YSL maskara tek tek ayirdigi icin maskarayi uygulayinca kirpikler oldugundan da dolgun gozukuyor.  Bu sayede hem gozlerinizi iri gosterip hemde kirpiklerinizi cok dolgun gosteriyor.
  • Benim icin bir rimelde en onemli ozellik kirpiklerimi dolgun ve seyrek gostermemesi, Babydoll kirpiklerimi oldugundan fazla gosterdi diyebilirim. Kim zaten kirpiklerinin daha fazla gozukmesini istemezki?
  • Asla topaklanma yapmiyor ve 2-3 kat surdugum halde genede topaklanma olmadi.
  • Rengindende cok memnun kaldim. 1 kat uygularsaniz bile kirpiklerinizde simsiyah bir goruntu elde edebilirsiniz. 
  • Maskaranin kendine has bir kokusu var, eger kokulu urunleri sevmiyorsaniz tercih etmeyebilirsiniz. Ama bence urune daha da bir hava katmis. 

  • Fircasi plastik yapiya sahip bazilari plastik fircali maskaralara karsi onyargili olsada ben her zaman cok rahat ediyorum. Kullanmasi bence rahat. 
  • Fircasi gordugunuz gibi tombik degil ince uzun yapiya sahip, sanirim bu yuzden dipten uca sonsuz siyahlik sagliyor.
  • Kesinlikle bulasma yapmiyor.
  • Yaz basindan beri kullaniyorum ve kesinlikle kirpiklerimde dokulme yapmadi.
Urunun fiyati 79 TL
Ben Babydoll maskarayi cok ama cokkk begendim. :))
Ayrica Babydoll'un siyah yerine farkli renklerini de tercih edebilirsiniz.
Murdum erigi, kahverengi ve lacivert renklerini de mevcut.
Bu guzel maskarayla beni tanistirip yazi adeta tas bebek gozleriyle gecirmemi saglayan Yontempr'a cok tesekkurler. :))

Yorumlar