♥ Siparis.im ile Alisverisim ♥

Internette artik alisveris yapacabilecegim bircok site var. Durum boyle oluncada hangisinden alacagimi sasiriyorum. Eminim sizde ayni durumdasinizdir. Ama artik sizi site site gezmekten kurtaracagim. Benim internette alisveris yaparken aradigim 2 onemli unsur var. Birincisi guvenilirlik, ikincisi ise fiyatinin uygun olmasi, eger sizde benim gibi dusunuyorsaniz sizi Siparis.im sitesiyle tanistirmak istiyorum.

Benim gibi kozmetik sever bir bloggerin internet alisverisi de tahmin edebileceginiz gibi genelde kozmetik uzerine oluyor. Siparis.im'i tercih ediyorum cunku kozmeti urunlerde kesinlikle fiyati cok daha uyguna geliyor, sizde diger sitelerle kiyasladiginizda ne demek istedigimi anlayacaksiniz.
En son Siparis.im'den aldigim urunu sizlerle paylasmak istiyorum. Lancome Douceur Eau Micellaire Makyaj Temizleyici Solusyonu aldim. Urunu daha once denemedim ama Lancome oldugu icin iyi olacagini dusunup aldim. Urun hakkindaki yorumlarimi deneyince paylasacagim . :)

Siparis.im Surat kargoyla calisiyor ve kargom siparisimle ayni gun elime ulasti. Bu yuzden de cok memnun kaldim. Ayrica sitede bir sevdigim diger konu ise stok durumu hakkinda,istediginiz urun yoksa bunu urunun bilgilerine girdiginizde gorebiliyorsunuz. Bazi sitelerde urun varmis gibi yazip daha sonra size urunun olmadigi hakkinda geri donus yapiyorlar. O zaman hem zaman kaybi hemde ugrastiginizla kaliyorsunuz. Siparis.im sitesinde stoklar hep guncellendigi icin boyle bir durumla karsilasmaniz neredeyse imkansiz.
Lancome Dreamtone'u denedigimi biliyorsunuz. Eger sizde Dreamtone'u denemek istiyorsaniz, Dreamtone su an Siparis.im sitesinde 199 TL'ye satiliyor. :))
Urunu arastirdiysaniz her yerde 250TL oldugunu biliyorsunuzdur. Asagidaki platformdan tiklayip hemen Siparis.im'de alisverise baslayabilirsiniz.
Bu konuda sizinde yorumlarinizi bekliyorum. :))

Yorumlar

  1. Tarihi geçmiş ürünler olabilir mi? Ben bir kere böyle birşey yaşamıştım.. :( Bu siteden öyle birşey olabilir mi? Benimde almak istediğim şeyler var da.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder