♥Toni&Guy Kuru Sampuan ♥

Gunumuzun bence en onemli kozmetik kesiflerinden biri kuru sampuanlar.
Peki nedir bu kuru sampuanlar?
Saclarimizi her gün yıkamadığınızda saciniz yagli ve basik duruyorsa iste o zaman devreye kuru sampuanlar giriyor. Bildiginiz gibi her gun sacinizi yikarsaniz bu da sacinizi daha cabuk yaglandirmaya sebep oluyor. Bunu onlemek icin kuru sampuanlar tercih edilmeye baslandi. En azindan 2. gununde sacinizi dolgun ve yagsiz gosteriyor. Tabii birde sabah kalktiniz ise gideceksiniz ama yikanmaya vaktiniz yoksa kuru sampuanlar gene hayat kurtariyor. Peki kuru sampuan nasil isliyor derseniz, icindeki pudra ile sacinizdaki yagi emiyor ve kurutuyor. Tabiiki banyodan cikmis gibi asla yapmiyor ama sacinizi en azindan o gunluk kurtariyor diyebilirim.Turkiye'de bircok markada kuru sampuani bulmaniz mumkun. 
Ben tercihimi Toni&Guy'in kuru sampuanindan yana kullandim. Malesef yapacagim yorumlar pek olumlu degil, uzun zaman sonra begenmedigim bir urunu sizinle paylasiyorum. 
Begenmedigim urunleri yazarken gercekten hayal kirikligi icinde yaziyorum.

Toni&Guy'in urunlerinin ne kadar basarili oldugunu dusunup bu urunu aldim. Benim sacimin yapisi cok yagli degil ve 2. gununde yikamadigim sacima kuru sampuani uyguladim. Kuru sampuani sadece diplerini uyguluyoruz. Sprey seklinde istedigimiz yere uyguluyoruz ve ellerimizde masaj yaparak yediriyoruz. Sonrada sacimizi taradim. Zaten benim banyodan cikmis gibi olmasini bekler bir halim yoktu. Tek istedigim sacimin daha yagsiz bir goruntuye kavusmasiydi.

Urunu sacima uyguladigim da bu basiriyi sagladi fakat uygular uygulamaz icindeki yogun koku beni cok rahatsiz etmeye basladi. Sanki kafama cok yogun bir parfum uygulamisim gibi kokmaya basladim. Sonucta yagsiz goruntuyu o gun icin sagladi ama bir o kadar da yogun kokusu uzun saatler gecmedi. Urunu  bu yuzden bir daha kullanmadim. Cunku butun gun o kokuyla dolasmak beni cok rahatsiz etti. Keske boyle bi urunde daha hafif bir koku tercih etselerdi. Yada daha hafif oranda kokusunu koyabilirler. Artik deodorantlari bile parfumumuzle uyumlu yada kokusuz tercih ederken neden boyle yogun bir koku kullanmislar malesef anlayamadim. Hayal kirikligi yaratan bir urun :((

Yorumlar