♥ Nivea Duşta Vücut Kremleri ♥

Nivea bizi hic bilmedigimiz ve aliskin olmadigimiz yepyeni bir urunle tanistirdi.
Duşta krem nasil olur diyorsaniz iste cevabi yazimda.

Nivea banyo kremini banyoda cildinizi temizledikten sonra islak ve temiz cildinize uyguluyorsunuz. Daha sonra ilik bir suyla dusta kremi vucudunuzdan akitiyorsunuz. Yenilikci urun suyla aktif hale gelen bakim yagi icerigiyle cildinizi nemlendiriyor. Nivea bu yenilikci urunu ile cilt bakimini dusun altina tasimis.

Urunun iki ceşidi bulunuyor. 
Mavi olan kuru ciltler icin beyaz ise normal ciltler icin. 
Benim cildim zaten cok kuru oldugu icin kis aylarinda cok fazla nem ihtiyaci olanlardanim. Bu yuzden Nemlendirici Duşta Krem bana uygun degil cunku o normal ciltler icin. Bana uygun olan ise mavi renkli Besleyici Duşta Krem. Ilk defa tanistigim Besleyici Duşta Kremi cok begendim, banyomda olmazsa olmazlarim arasina girdi. 
Neden derseniz? 
  • Benim cildim normalde cok kuru ve banyo sonrasi hep kremlerdim. Nivea dusta kremden sonra buna gerek kalmadi.
  • Kokusu cok guzel, ben zaten Nivea kremlerinin kokusunu hep severim. 
  • En onemlisi de banyodan sonra cildimde yagli bir his birakmiyor. Banyodan sonra yumusak bir tenle banyodan cikiyorum.
  • Urunun kullanimi cok rahat ve pratik.
'
Urun gordugunuz gibi losyon kivaminda ve sanki banyo sonrasi Nivea kreminizi kullaniyormus hissi veriyor. Urun renklendirici ve silikon icermiyorDuş sonrasi nemlendirici krem surmeyi unutan yada usenenlerdenseniz bu kremi cok seveceksiniz. 
Henuz duştayken cildimizi nemlendiren Nivea Duşta Krem'i ben cok begendim.
Bir daha alir miyim?
Kesinlikle EVET
Tesekkurler, Nivea :))

Yorumlar

  1. ben niveanın ürünlerine bayılıyorum
    Bloğumun ilk hediye çekişine bekliyorum sevgiler
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder