♥ Saclariniz icin Matrix Biolage SmoothProof Serisi ♥

Saclariniz kuru ve sonuk mu?Saclariniz nemsiz mi?
Saclariniz banyo sonrasi taranmiyor mu?
Iste hepsinin cevabi bu yazida :))) Blogu actigimdan sadece bir kere sampuan yazisi yazdim. Belki fark edenler olmustur cunku sampuan konusunda gercekten cok seciciyim. Matrix Biolage'i yaklasik 1,5 aydir kullaniyorum, sacimi besleyen ve uclarini kirmayan bir sampuanla tanistigim icin cok mutluyum. 

Biolage boyalı, sönük, yağlı, zor şekle giren, nemsiz, kabarık, elektriklenen ve dökülen saçlar gibi her türlü saç sorununa ayrı birer şampuan ile çözüm sunarken; bakım maskeleri ve güçlendirici serumlarının yanı sıra şekillendirme öncesi ve sonrasında kullanılabilecek saçı koruyan spreyler ile komple bir seri sunuyor.


Ben Matrix Biolage'in SmoothProof serisini kullandım. Sampuanini cok begendim cunku daha krem surmeden bile sacimdaki kurulugu aldigini banyoda anladim. Ayrica sacima gereken nemi daha ilk banyodan sonra sagladi. Bunun sebebi ise Matrix Biolage’ın doğadan ilham alan ileri teknolojileri kamelya çiçeğinin neme karşı dayanıklılık özelliğini taklit ederek saçı pürüzsüzleştiriyor. Saç tellerini bir araya getiren formüller %97 nemlilikte bile saçı kontrol altına alıp saçın nemi dışarı atmasına yardımcı oluyor. 

Sampuan ve kreminde paraben bulunmuyor. Zaten cok duyarli bir marka oldugu icin olmamasi cok dogal diye dusunuyorum. Biolage ürünleri, çevresel etkiler en aza indirilerek ve yüksek standartlarda güvenli bir şekilde üretiyor. Urunlerin kokulari da cok guzel ne cok agir ne de cok hafif kamelya ciceginin verdigi o hos koku saclarda dolasiyor diyebilirim. 
Banyo sonrasi uclarina surdugum serumunu da cok begendim. Kesinlikle saci agirlastirmiyor ve yaglandirmiyor. Saca gerekli parlakligi sagliyor serumu. Ayrica cok elektriklenen bir sacini varsa hemen onu aliyor.
Doga dostu olan Matrix Biolage'lari seckin kuaforlerde bulabilirsiniz. Urunle beni tanistiran Yontempr'a ve Matrix Biolage'a cok tesekkur ederim.

Yorumlar