♥ Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki♥

Goz makyajini cok seviyorum ve cikarirken en etkili urunu kullanmayi calisiyorum. Ozellikle de aksamlari makyaj cikarirken en etkili ve cabuk sekilde makyajimin cikmasini istiyorum. Gozlerim icin goz cevrem cok hassas oldugu icin her urunu kullanamiyorum. Yaz basindan beri kullanmaya basladigim Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift etkiden cok memnunum. Urun iki fazli formule sahip oldugu icin iyice calkalayip kullaniyorum. Hems su hemde yag bazli bir urun. Suya dayanıklı rimelimi ve goz kalemimi cok rahat cikariyor. Kesinlikle ovalamaya gerek kalmadan kolayca etki ediyor.


Pamuga dokmesi ve kapagi cok pratik, kesinlikle gozlerimde kizarma yada bir alerji yapmadi. Ben lenste kullandigim icin bazen gozumde lens varkende Garnier Express Göz Makyaj Temizleyicisini kullaniyorum ve hic  problem yasamiyorum. 
En guzeli de kesinlikle gozde yagli bir etki birakmiyor sanki sadece suyla silinmis hissiyle gozlerimi temizliyor. Ayrica icerigindeki dogal kaynakli Arganine sayesinde kirpikleri de guclendiriyor.
125ml elimdeki boyu seyahat cantasi icinde birebir, yaz boyunca hep yanimda ve gercekten cok basarili bir urun. Bu kadar basarili bir urun icin bence fiyati da cok uygun, fiyati 12,99 tl. Iceriginde paraben de bulunmuyor. Bundan sonra goz makyaji temizligi rutinimde kesinlikle kullanacagim ve bittikce alacagim bir urun.

Yorumlar

  1. Garnier'in tum urunlerini begeniyorum. Bu temizleyici de benim favorilerim arasinda. Ben bununle temizledikten sonra ustunden yine de kusursuz makyaj temizleme suyu ile gecip en son yikamayi tervih ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Balbocegi ile kozmetik benim icinde harika bir urun. Benimde bazen makyaj temizleme suyu ile gectigim oluyor ama zaten o kadar iyi temizliyorki yikamiyorum tekrardan. :))

      Sil
  2. Ben de bu kadar iyi olabileceğini hiç düşünmüyordum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Siri Yasam bundan sonra vazgecilmezlerim arasinda. :))

      Sil
  3. �� Merhaba Shiney,
    Pebble olarak artik ben de Yilmaz takipcinim.
    Seni cok yakindan takip ediyorum.
    Bu urun benim gibi lens kullanan ve sulugozlu oldugu icin waterproof makyaj malzemelerini tercih eden hassas alerjik bunyeye sahip kisiler icin gercekten ideal��

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkurler Shiney,
    Ayrica Tony & Guy ın Sea Salt Water adlı ürününü de kullandım.

    YanıtlaSil
  5. Ve gayet memnun kaldım, bir kaç kez gün içinde yeniledim, çok güzel de bir kokusu var. Tekrar çok teşekkürler canım.🍀

    YanıtlaSil

Yorum Gönder