♥ Air Wick Gokkusagi Mumum ve Kiera Cass Beni Sec Kitabim ♥

Ben hem ev kokularini hemde mumlari cok seviyorum. Ozellikle aksamlari evde otururken mum yakmayi cok seviyorum. Hem kokusu harika olan hemde harika renk veren Air Wick'in Gokkusagi mumuyla sizi tanistiracagim.
3 cesit kokusu var. Gizemli orkide,karamel ve tarcin atesi, ben cicek kokularini cok sevdigim icin Gizemli Orkide'yi cok begendim. Yaktigim andan itibaren harika kokusuyla butun odayi sariyor. Sanki odada cicek varmis gibi kokusu etrafi sariyor.




Sizin icin farkli renklerini resimlerimledim, gercekten cok romantik bir ortam yaratiyor. Gecisleri hizli degil ve odaya cok farkli bir atmosfer veriyor. Mum severlerin bu degisik renklere bayilacagina eminim. Urun 12,99tl.
Bu arada resimlerde gordugunuz Kiera Cass'in Beni Sec romanini yeni bitirdim ve cok begendim. Eger prensler, prensesler ve romantik hikayeleri seviyorsaniz kesinlikle tavsiye ederim. Birde Bachelor'i severek seyrediyorsaniz tam sizlik bir kitap. 
Sonbahar aksamlari icin bence bu guzel mumdan bir tane alin, cok begeneceginize eminim. :))

Yorumlar