♥ Yardley Blue Orchid Vücut Losyonu ve Dus Jeli ♥

Gratis’e özel olarak İngiltere’den ithal edilen Yardley vücut bakım ürünleri, içeriğinde bulunan E vitamini, Q10, shea ve badem yağı ile cildi besliyor. Şakayık, papatya ve mavi orkide koku seçenekleri ile tüm Gratis’lerde satışa sunulan Yardley duş jeli, vücut losyonu ve el - tırnak bakım kremleri bulunuyor.
Yaklasik 2 ay once Gratis tarafindan bana yollanan Yardley Mavi Orkideli vucut losyonu ve dus jelini severek kullandim. Bir kozmetik ve kisisel bakim bloggeri olarak ilk defa orkideli bir urun denedim desem yalan olmaz. Kokusu cok ama cok begendim, zaten orkideyi hangi bayan begenmezki? 

Dus jelinin hafif ve seffaf bir yapisi var, azicik kullanmak bile kopurmesini sagliyor. Kokusu cok agir degil, bu yuzden dusta beni asla rahatsiz etmedi. Kokusunu cok ama cok begendim.
Kesinlikle tekrar alirim ve diger cesitlerini de deneyecegim.

Vucut Kremi ise cok yogun ve yagli degil, asla yapis yapis hissi vermiyor. Hemen emiliyor vucut tarafindan, hafif kremsi yapisiyla cildi yumusatip ferahlik sagliyor. Dus jeli ve vucut kremini beraber kullaninca kokusunda daha kalicik saglaniyor.

Yardley'le beni tanistiran Gratis'e cok tesekkur ederim. 
Yardley Vücut Bakım Ürünleri’nin fiyatları ise:
  • Invigorating Blue Orchid Duş Jeli 200 ml – 12,90 TL
  • Invigorating Blue Orchid Vücut Losyonu 250 ml – 17,90 TL
  • Invigorating Blue Orchid El - Tırnak Bakım Kremi 75 ml 14,90 TL

Yorumlar