♥ Sidekicks Katlanabilir Babetler ♥

Herkese merhaba,
Bugun sizi kurtaricim olarak nitelendirdigim 'Sidekicks' ile tanistiracagim. 
Dugunler,davetler ve eğlenceli saatlerin sonunda  topuklu ayakkabiyi giymek iskence haline gelebiliyor. Bu soruma  çözüm olan Sidekicks katlanabilir çantalı babet sayesinde istedigim her yerde babetimi ayagima gecirebiliyorum. 
Hamilelik, misafirlik, seyahat, davet, eğlence ya da ofis hayatı demeden her zaman ve her yerde rahatlıkla taşınabilir fermuarlı çantasıyla cok pratik. Evden cikarken cantasiyla birlikte cantama atiyorum ve ayagim yoruldugu anda Sidekicks'lerimi giyiyorum.
Siyah ve dore, gümüş, pembe renklerinden oluşan 4 farklı renk seçeneği bulunuyor. Benimki siyah resimlerden de gordugunuz gibi. 
Bedenleri ise  S – M – L – XL, ben 39 numara oldugum icin benimki Large ve bu beden 38,5 ve 39,5 ayak numaralari icin.

Ince tabanci ve narin olduklari icin uzun saatler yurunmesini tavsiye etmem. Zaten  bu babetin amaci da uzun saatler yurumek degil. Resimde gordugunuz gibi hemencecik katlayip cantasina koyabiliyorsunuz. Sidekicks'ler cok rahat ve pratikler, benim yeni kurtaricim oldular. Eminim sizde cok begeneceksiniz.

24,90 TL’lik satış fiyatı ile raflardaki yerini alan Sidekicks katlanabilir çantalı babetlere ulaşmak isteyen tüm kadınların Gratis’e uğraması yeterli olacak.
Bu guzel urunle beni tanistiran Gratis'e cok tesekkurler.



Yorumlar