♥ Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi ♥

Benim icin göz kalemi bir makyajin temellerindendir. 12 saate kadar kalıcı, akmayan, simsiyah yoğun bakışlar Maybelline New York Colossal Kajal yoğun siyah pigmentler ile zenginleştirilmis bir urun. Maybelline New York Colossal Kajal göz kalemini uzun zamandir kullaniyorum ve yorumlarimi asagida bulabilirsiniz.

-Yoğun siyah pigmentler ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde simsiyah bir yapisi var. Benim icin siyahlik goz kaleminde cok onemli, tam siyah olmadiginda kesinlikle sevmiyorum. Kajal kesinlikle bu konuda cok basarili.


-Colossal Kajal normal göz kalemlerinden otomatik ucu sayesinde ayrışıyor ve böylece kullanım kolaylığı sağlıyor. Ben asansorlu olmasini cok sevdim, bu sayede disardaysam bile makyaj cantamdan cikarip kullanabiliyorum. Ucunun her zaman kullanima hazir oldugunu biliyorum.
-Yumuşak formülü sayesinde cok kolay uygulaniyor ve rahatca kullanabiliyorum. Diger goz kalemlerinden ayrildigi cok onemli bir nokta yumusak olmasi cunku diger kalemler gibi gozu asla acitmiyor.
-Kaliciligina gelirsek bende hic akma yapmadi ve dagilmadi. Bu yuzden urunu basarili buldum, goz temizleyicileriyle kolaylikla cikiyor.


Maybelline New York Colossal Kajal Göz Kaleminin içeriğinde; zeytinyağı, E vitamini, C vitamini türevleri, yumuşatıcı yağ ve nemlendirici bileşenleri bulunuyor. Oftalmolojik olarak test edilen ve hassas gözler için uygun olan Colossal Kajal Göz Kalemi benim gibi kontakt lens kullananlar rahatlikla uygulayabilir.
Eger sizde benim gibi simsiyah gozler ve yumusak kolay kullanimli bir kalem ariyorsaniz kesinlikle Colossal Kajal'i tercih edebilirsiniz. Normal goz kalemleri yerine bundan sonra kesinlikle tercih edecegim urun diyebilirim Colossal Kajal icin.
Fiyati 9,99TL
     

Yorumlar