Benri Kağıt Sabun

Herkese merhaba,
Bugün sizlerle Gratis mağazasından aldığım Benri kağıt sabunu paylaşacağım. Benri markasının ürünlerini sadece Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Benri kağıt sabunlar ufak bir kutuda satılıyor. İçinde 20 adet kağıt sabun var. Benim elimdeki okyanus kokulu ve birçok kokusu bulunuyor. Lavantalı, güllü, elmalı istediğinizi tercih edebilirsiniz. 
Bu ürünü çantamdan hiç ayırmıyorum. Alışveriş merkezi, restaurant gibi yerlerin tuvaletlerinde eğer sensörsüz sabun varsa kesinlikle çantamdan hemen Benri kağıt sabununu çıkarıyorum. Çok pratik bir ürün bu yüzden severek kullandığım bir ürün. 


Ürün suyla temas ettiği anda eriyor. Köpürmesi de gayet başarılı ve ellerinizi tertemiz yapıyor.
Sizde benim gibi hijyenik ve aynı zamanda pratik bir ürün arıyorsanız kesinlikle Benri kağıt sabunları denemenizi öneriyorum. Kokusu da oldukça yoğun ve hemen ellerinizden kaybolmuyor. İçeriğinde 20 adet kağıt sabun bulunuyor. Ürünün bir tanesi el yıkamada gayet yeterli geliyor ve köpürmesi de çok başarılı. Benri kağıt sabunları Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Yorumlar

  1. çok pratik bir ürün bu ..

    YanıtlaSil
  2. blogları gezerken bulduğum bu şirin blogu hemen takibe aldım. bende beklerim. sevgiler...
    soslubadem.blogpot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder